Perfekt lördag

Igår fanns det verkligen ingen tid för att uppdatera min älskade blogg.

Jag och mamma hade en underbar dag i Helsingborg. Tyvärr såg vi inte en skymt av solen men, det var inte alls kallt och riktigt skönt att gå i stan. Jag sa ju att jag inte skulle handla något alls utan om jag skulle köpa något fick det bli en present till mamma. Jag erkänner jag shoppade en del eller inte så mycket som jag kunde ha gjort men, blev lite påsar med hem.
(Ska försöka lägga upp bilder på mina inköp under dagen.) Ddet blev en härlig fika på Espresso hous - varm choklad till mig med grädde och scones. Mamma tog Latte och scones. Mums!


Igår kväll hade jag lovat att skjutsa min bror + sambo till Klöva Hallar och passa hennes hund Assan. Tror min kära svägerska var lite orolig över att Assan skulle gnälla hela kvällen men, jag tror bestämt att han inte hade tid för att gnäll när han busade med Skrållan och pussades med Wilma. Han är en riktig tjej tjusare och vaktar sin små flickor ordentligt.
Jag somnade dock i fåtöljen hemma hos mamma och pappa när vi tittade på Wallander. Var väldigt trött efter stan, promenaden med Assan och den goda middagen (vildsvin och potatis gratäng).


Nu ska jag först dammsuga innan jag ska åka hem till mamma och pappa och göra mammas födelsetårta. Medans den är i ugnen så ska jag plugga till mitt Etik prov imorn. Jag har ännu inte köpt någon present till mamma och idag känner jag mig alldeles för stressad till att åka iväg och köpa något så hon får något litet imorn sen får hon en fin present på lördag tror jag.

Ni får ha en underbar dag så kommer jag med uppdatering under dagen.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Där e ju min snygge kille :) Duktiga vovvar vi har!! Perfekt att Azzan har hittat en extra matte som han kan va hos när han tröttnat på mig ;) Kramis

2009-03-08 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0