Uppdatering

Helgens uppdatering har varit väldigt dålig kan jag erkänna. Har inte skrivit något alls sen i fredags förmiddag.
Helgen var kanon precis som vanligt umgicks jag med de bästa.

Fredag: Först på lunchen tog jag en fika med Susse och Anton. Anton har blivit så stor och självklart är han lika söt som vanligt. Fortfarande ett riktigt charmtroll. På eftermiddagen åkte jag med Bex, Tobbe och Gustaf till Familia och Väla. Blev lite små inköp. Sen var det hem och föreberdda inför lördagen lite smått innan jag skulle träffa Susse igen på Pizzerian för en öl. Det var väldigt trevligt. Efter en stund dög även Bex upp.
Det blev ingen lång stund på pizzerian och vi gick hem och kollade på Coyote Ugly. Trist att Susse hade huvudvärk och inte orkade stanna.

Lördag: Då var det äntligen dax för högskoleprovet och jag var riktigt laddad. Det var riktigt svårt så man fick gissa en hel del men, jag får ta det som en rolig grej. Det var kul iaf att Susse var med trist att vi inte fick sitta i samma sal bara. Eslövs gymnasie skola var värst laborinten. Tur man inte gick där.
På kvällen dax för utgång med gänget. Var dock lite stressad när jag kom hem mycket som jag skulle göra och hinna med innan jag skulle till Gustaf på förfest. Bex kom hit och fixa till sig och jag sprang runt och åt mat haha.
Förfesten hos Gustaf blev helt galen. Det snurra nog lite för mycket i mitt och Bex huvud när vi åkte in till stan. Vi lyckades även få med oss Tobbe.
Petra körde tror hon hittade alla små hål på vägen dit och vi(Bex och jag) behövde verkligen gå på toa.
På tivoli rockade jag och Bex på rumpan såå sjukt kul vi hade. Tror att tröttheten hade kommit i fatt mig lite under kvällen och jag saknade min säng men, glömde det igen efter ett tag och vi rockade rumpan igen haha.
Hemfärden var om inte sjukare än dit. Gustaf och Kim trängdes där bak. Haha 2 långa killar i ett trångt utrymme.
Efter 26 timmar av vakenhet somna jag på golvet invirad i min filt. Oj vilken kväll. Gör jag lätt om.

Söndag: BAKISSÖNDAG med Bex!! Först var det Bauhaus med pappa och familia. Köpte 2 nya fiskar. SÅ nu har jag Young and the restless och Outsider. Så söt min lilla Outsider är. Kom hem och då blev det affären och matlagning tillsammans med Bex. Sen blev det mycket tv tittande och prat. Jag var riktigt trött och orkade itne göra något.

Måndag:
Idag händer inte så mycket. Har skola idag men, beslutade mig för att stanna hemma. Ligger riktigt mycket efter i skolan och mår ganska dåligt av det. Så denna veckan måste det bli mycket pluggande. Måste även städa hela lägenheten men, vill vänta till de har rivit ner min säng blir ju ganska dammigt av den bara.
Så denna veckan blir mycket plugg och lite jobb. Måste skärpa mig.
Ska ju även ta mina promenader men, idag blir det ingen. Känner inte för att gå ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0