En hel dag utomhus

Har verkligen haft en härlig dag utomhus idag. Trist att det var så kallt men, det var ändå skönt att vara ute i den friska luften. Först blev det bank besök innan det blev en fika med Linda S. Det är alltid lika trevligt att träffa Linda S. Efter en trevlig fika tillsammans gick jag hem och busade med hundarna i trädgården hemma hos mina föräldrar.
Skållan är verkligen ett sånt energi knippe. Till och med jag blir helt slut av att titta på henne när hon springer runt i trädgården med alla sina leksaker. Wilma är helt motsatsen nu förtiden. Hon går runt i trädgården och är i sin egen lilla värld. Så sött.


När mamma kom hem från jobbet gjorde jag våfflor med grädde och bär till. Så otroligt gott det var. Efter 2 våfflor var man ju hur mätt som helst och fick inte ner mer. Det var väldigt gott och nu har jag även ett eget våffeljärn. Så någon som vill kom på fika med våfflor? Hör av er!


Nu sitter jag här i min soffa och kollar på Grey´s Anatomy och är helt slut. Att vara ut så mycket när man inte är van tar på krafterna. Har iaf varit väldigt flitig trots att det inte blev den promenaden jag hade räknat med men, jag har gått 11000 steg idag och det är bra. 11000 steg och ändå ingen lång promenad. Tog dock "lilla flygarundan" (som min föräldrar kallar den för) tillsammans med dem.
Det var riktigt kallt ut och jag var lite får dåligt klädd men, när man äntligen fick upp flåset och värmen var det ganska skönt.

Nu ska jag kolla vidare på Grey´s och bara mysa framför tvn en stund till. Känner på mig att det blir en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0