Ny veckan - Nya utmaningar

Hade lite bråttom imorse så hann inte skriva denna veckans planer. Så tänkte skriva ner dem nu:

Denna veckan blir det ganska mycket pluggande. Har 3 prov nästa vecka var av 1 är högskole provet. Dom andra 2 är matte och etik prov. Sen måste jag även sätta igång med mitt fördjupningsarbete så snart som möjligt. Har skjutit på det nu några veckor så känner att det börjar bli dax. På torsdag ska jag & co till högskolan i Kristianstad och kolla lite.
Annars har jag skola 2 gånger denna veckan.

Ska lära mig stressa ner så har bestämt mig för att minst 1 gång i veckan så ska jag ha en Linda dag. En dag då jag bara gör saker för mig själv. Koppla av och bara njuta av tillvaron. En dag då jag bara ska tänka på mig själv och njuta av livet. En stress fri dag med andra ord. Så får se lite vad jag hittar på denna dag och när den ska tänkas bli.

Förutom allt plugg och min Linda dag så ska jag hinna med att jobba, städa och träffa familjen och vänner. Jag ska även fortsätta vara flitig och ta mina promenader varje dag. Tyvärr blev det inte så mycket promenad idag som att jag har varit i skolan hela dagen och var helt slut när jag kom hem. Imorn ska jag iaf gå till jobbet så det blir ju liten promend iaf.

Har ni några tips till mig hur man stressar ner? Jag tar mer än gärna emot alla tips jag kan få. Detta med att ta djupa andetag fungerar itne längre i min vardag.

Kommentarer
Postat av: Linda

tror du är på rätt väg när du har bestämt dig för att stressa, ta långa promenader UTAN mobil, ja, jag vet det kan vara ett stressmoment att lämna den, men samtidigt är det j*vligt skönt o inte behöva vara anträffbar hela tiden! på din linda-dag kan du ju även skippa datorn :) Kramkram

2009-03-18 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0