Mammas dag idag

Grattis Mamma!
Idag fyllde min mamma år så har varit och firat henne lite nu ikväll.
Mamma bjöd på 3 olika pajer med sallad och jag hade gjort min speciella maräng tårta.


Äntligen kan jag koppla av hemma i min soffa. Har varit en lång och stressig dag. Har varit i skolan till 12 sen hämtade jag hundarna hos Nellie innan det var dax att åka till skolan igen för att ha matte. Direkt efter skolan var slut var jag tvungen att åka hem till mamma och hjälpa henne. Skulle göra klart tårtan och lite annat samtidigt som jag var tvungen att plugga. stress stress.

Jag skulle ha gjort etik provet idag men, som att jag har varit så mycket sjuk och har haft svårt för att konsentrera mig så fick jag göra provet nästa vecka. Det kändes väldigt skönt att få denna extra veckan att plugga på. Nu ska jag bara hitta den tiden men, ska ta varje ledig stund jag kan hitta till att plugga på det.

Imorn är det jobb 7-14, läkar besök 10:15 och skola 17 så blir en stressig dag imorn med. Hoppas jag orkar med det. Har lite svårt att hantera min egna stressiga dagar men, gäller det jobb så går det bra. Väldigt konstigt det där. Tror att jag är med skärpt när jag jobbar än när jag är hemma och har massor av saker som ska göras.

Är lite orolig inför läkarbesöket imorn. Har en känsla av att mina prover inte kommer visa något och de inte hittar något fel på mig. Jag hoppas det går bra och att de kan lista ut varför jag svimmar så mycket.


Ny klippt hundar - Fina. Den största skillnaden är nog Skrållan


                                                                   Före                                                  Efter



Kommentarer
Postat av: Inger

Grattis Ingalill!!!!

2009-03-04 @ 20:53:49
Postat av: Inger

Grattis Ingalill!!!!

2009-03-04 @ 20:55:50
Postat av: Inger

Grattis Ingalill!!!!

2009-03-04 @ 20:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0