Händer i Veckan

God morgon!

Uppdateringen över helgen har varit dålig. Så tänkte ge er en liten sumering.

  • Fredag - Som jag berättade innan var jag först i Halmstad sen hos min bror som fyllde år. Det hände inget mer på fredagen. Somna väldigt tidigt.
  • Lördag -  Pluggade för det mesta hela dagen. Gjorde ett kort uppehåll på 2 timmar då jag var hemma hos mamma och pappa och åt lite mat. Efter det pluggade jag fram till 21 då jag fick besök. Var tydligen inte så populärt att lämna över min bokanalys till mitt trevliga sällskap. Det blev film som var sådär och CSI. Klockan blev mycket innan jag kom i säng.
  • Söndag - Jobbade till 13 sen skulle jag hem och göra det sista på min bokanalys för att sedan påbörja min uppsats men, så fort jag kom hem och hade satt mig i soffan hade jag väldigt svårt att hålla ögonen öppna. Tog en powernap på 2 timamr tror jag. Var hemma hos mamma och pappa och åt mat. Haha tror jag har blivit en liten snyltare :P

Idag är det måndag och det betyder skola men, jag ska inte gå på den första lektion utan hoppas på att jag kan gå på de andra två - Etiken och Matten. Förutom det har jag inget annat inplanerat.
I veckan blir det mycket plugg, ska hinna med och städa samt tvätta bilen med för det behövs verkligen. Ska verkligen försöka stressa ner - vilket jag tydligen inte alls är bra på. Ska även jobba på onsdag och sen kommer min syster ner :)
Det var lite om vad som händer i veckan. Det kan alltid dyka upp mer men, just nu ser det väldigt bra ut.

Måste bara säga att det är kul att både min Svägerska och Inger läser min blogg nu. :)
Anna-Karin jag passar mer än gärna lill killen flera gånger haha

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej Linda! Din blogg är jättebra!

2009-03-17 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0