Sol och förberedlser

God morgon Solen!

Ännu en solig dag och jag har lite att göra idag. Först och främst ska jag gör mig i ordning innan jag tar tag i dagen.
Planerna inför dagen ser ganska tråkiga ut tyvärr men, jag hoppas jag kan göra en paus med en lång promenad.

Jag måste verkligen tvätta idag. Tvättkorgen är helt överfylld och jag får inte plats med mer. Sen har jag tänkt att spendera alla mina vakna stunder åt att förberedda mig inför högskoleprovet. Ska gör de gamla proven och kolla i min bok när ajg inte sitter framför datorn. Kan kanske till och med sitta ute i solen och kolla igenom det. Så det blir mycket pluggande idag.

Drömde att det var lördag idag och att jag inte ens hade hunnit förberedda mig inför provet. Jag kände mig en aning stressad när jag vaknade och insåg att det bara finns 2 dagars förberedelse kvar. Så nu har jag lite panik. Vill göra hyfsat bra ifrån mig på provet.

Nu ska jag iaf in i duschen sen börja på övningsproven innan jag ska hem och sätta igång en maskin tvätt.
Ni får ha en bra dag så hörs vi under dagen.

Kommentarer
Postat av: kusin Lina

Lycka till på provet! Har startat en ny blogg med en kompis!

2009-03-26 @ 23:31:35
URL: http://adrenalinetown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0