Vår i luften

God morgon läsare!

Vilken underbar morgon. Himlen är blå och solen skiner. Jag är på strålande humör och ska ta en lång promenad i det härliga vädret. Måste även sätta mig en timme och plugga lite men, det blir inte förrän ikväll tror jag bestämt.
Nu väntar duschen och sen 2 goda knäcke mackor med tomat på.

Blir alltid på så gott humör när solen värmer mitt ansikte. Jag hoppas verkligen att det håller i sig hela dagen. Trött på det gråa och kalla vädret som man helst kan vara utan. Det är slutet av mars och jag vill ha vår!
Värme, Ballerina skor och barfota. Jag längtar!
Som det är just nu får jag istället passa på att njuta av sole så fort den dyker upp. Ta varje tillfälle som det bjuds på att sätta mig i solen och koppla av 1 timme.

Hur ser er dag ut idag? Jag hoppas iaf att även ni får en bra dag och ta vara på varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0