Tisdagens planer

God morgon mina kära läsare!

Solen skiner och jag är på ett strålande humör. Idag har jag lite att göra. Samtidigt som jag redan har hur mycket som helst inplanerat idag hade jag behövt göra ännu mer men, jag får ta det som det kommer.
Så här kommer förhoppningsvis min dag att se ut.

Skolan: Nu på förmiddagen måste jag plugga etik. Har prov i eftermiddag som jag måste klara. Så ska läsa så mycket som möjligt nu innan. Etiken är inte det enklaste provet man kan plugga till. Jag sitter och läser om Livskavalitet och vad det är. Det är lite svårt att hitta svaret på den frågan som att det inte finns något svar. Vad livskavalitet är? Är upp till vara och en.
Fast sen finns det flera olika områden eller grupper och de kan ju vara bra att kunna.
Vad är livskvalitet för dig?

Fritiden: Idag hoppas jag att jag hinner med en sån där lång och härlig promenad. Med min kära lilla Ipod shuffel i fickan och hörlurar i öronen bara traska och vara i sin egen lilla värld. Jag skrev i något inlägg lite längre ner att jag skulle gå minst 15000 steg om dagen men, kan erkänna att det inte alls har gått så bra. Jag har haft mycket i skolan nu så får ta tag i det lite mer när det lugnat sig. Vilket förhopppningsvis blir redan imorn.

Lägenheten: Ikväll vid 18 så ska jag skriva på kontraktet för lägenheten. För er som inte vet så har jag fram till idag bott i andra hand i en etta. Som att det är en bostadsrätt har jag beslutat mig för att köpa den. Det var antingen det eller att flytta igen. Så efter ikväll kan jag äntligen göra lite här i min lgh. Ska bli kul att få ha den precis som jag vill ha den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0