Drömmer sig ner till Düsseldorf

God morgon!

Jag är upp med tuppen idag. Har redan duschat, sminkat mig, klätt mig och handlat frukost på fiket. Chockad? Jag har självstudier idag och börjar inte förrän 13 så sitter här nu och pluggar till mitt matte prov (som jag fortfarande inte kan).
Grrr... blir så besviken när jag inte är 100% säker till ett prov och jag vill ju såå gärna. Detta provet kommer inte gå bra.

Denna veckan blir det en hel del prov. Har ju som sagt matten idag, imorn är det etiken och på lördag är det högskole provet. Etiken har jag inte kollat på så ska kolla igenom den ikväll och imorn förmiddag och jag verkligen hoppas på att jag klarar den. Har hört att Lottes prov är riktigt svår. Högskole provet har jag heller inte pluggat så mycket till men, efter imorn är det bara det som gäller resten av veckan.

Nu på morgon pratade jag lite med Virve på facebook. Man kan inget annat än att längta tillbaka när man läser vad hon skriver. Vill vara där nere nu. Solen skiner och det är 13 grader i solen så otroligt skönt väder. Jag måste verkligen åka ner och hälsa på dem snart. Virve tjatar och jag längtar efter BBQ, en öl på en bier garten eller varför inte en glass på gröningen intill Rhein.
Sen vill jag se Vives baby tummy haha. Hon ser säkert jätte söt ut. Jag vill även busa med tvillingarna och min kusins som troll.

Nej nu kan jag inte sitta här längre och drömma mig ner till Düsseldorf måste plugga till mitt prov i eftermiddag.
Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Tack =) Det är roligt att skrsiva om bröllop, men vill inte vara en bridezilla, haha...



Hoppas du har det bra och helgen varit fin! synd bara att vädret försvann =(



kram kram

2009-03-23 @ 14:12:43
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0