God morgon söndag

God morgon mina kära läsare!

Hoppas ni har hade en trevlig lördag kväll. Själv jobbade man till 21 sen var jag så trött att jag tog en snabb dusch innan jag snabbt slängde mig på soffan och somna.

Idag har jag bestämt mig för att plugga någon timme sen ska jag iväg till Sia. Har varit i stort behov av en klippning och färgning nu ett tag men, har bara skjutit upp det.

Hur har jag kunnat bli så snål?

När jag var yngre handla jag nya kläder så fort jag hade pengar på kortet men, inte nu längre. Nu vill jag inte ens köpa mat för jag tycker det är för dyrt. Så går oftast hem till mamma och pappa för att äta.

Ska se om jag kommer ihåg att lägga upp en bild på mitt "nya jag" ikväll.
Så länge bjuder jag på en bild från i fredags.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0