Trevlig fredag med utgång

God morgon läsare!
Är väldigt väldigt trött idag och har självklart ont i halsen.

Klockan var nog strax innan 3 när jag snubbla in genom dörren. Självklart hade jag ett gäng trappor att möta innan jag kom upp till min lägeheten. Nackdelen med att bo så högt upp. Tar en evighet innan man kommer hem.

Kvällen igår var väldigt rolig och trevlig. Först var det middag med pastasallad och kyckling till det drack vi både cider och vin. Medans söta och snälla Tove diskade fick jag chansen att sminka mig och fixa håret. Becca blockerade hela badrummet så jag fick snällt stå i hallen men, det blev bra det med.
Mycket tjej snack och mycket musik senare tog vi oss in till tåget.

Stan var nja sådär. De första 2 ställen vi var på var mest smått vilket inte alls var lika roligt men, vi visade dem hur det skulle gå till. Fråga mig inte hur men, vi lyckades bra. Vi gick vidare till utposten vilket var bättre. Tove och jag var hade kul och kunde stannat ute hela natten men, Becca mådde inte bra så vi åkte hem.
Fast först blev det så klart McDonalds!

Nu när jag tänker efter var det nog väldigt smart att vi åkte hem när vi gjorde för så trött jag var.

Bilder från kvällen kommer under dagen eller kanske imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0