Blir en bra dag

God morgon!

Är helt utvilad idag och redan redo att ta tag i dagen. Först och främst ska jag gör en super god smoothie - Vaniljyoghurt och hallon. Sen ska jag sätta mig i soffan och läsa lite på min bok. En riktig avkopplande förmiddag - vilket jag behöver.

I eftermiddag ska jag jobba och tro det eller ej men, jag har bestämt mig för att gå till jobbet. Det tar ju max 5 minuter att gå dit och jag har varit så lat den senaste tiden att jag har tagit bilen. Nu ska det iaf bli ändring på det. Kan ju inte säga att det är så jätte trevligt väder att gå i men, gå till jobbet ska jag. Förstår inte riktigt hur det kommer sig att jag har blivit så lat. När jag var yngre simmade jag, spelade fotboll och innebandy samt att jag red. Vad har hänt?
Tror jag ska ta tag i simningen igen. Någon som är villig att följa med?

Nu ska jag göra min mumsiga smoothie och sen krypa ner under filten i soffan och läsa min bok.
Hur ser er dag ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg ny design kusin! Fast brunt är väl inte riktigt du? Du är mer GUL eller LILA tycker jag!

2009-03-11 @ 19:11:09
Postat av: Anonym

Snygg ny design kusin! Fast brunt är väl inte riktigt du? Du är mer GUL eller LILA tycker jag!

2009-03-11 @ 19:11:32
Postat av: Linda

Hmm.. nu undrar jag vilken kusin det? kanske är det Lina inte riktigt säker dock. Gult eller Lila är inte det påskfärger? Brunt har blivit mer min färg. Gillar min nya design grymt mycket:)

2009-03-11 @ 21:26:06
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0