Flitig jag är

Gäspar oftare och oftare och ögonen bråkar med mig. Ska tvätta av sminket och en liten stund till på tvn innan det är dax för sängen. Är riktigt trött ikväll. Har pluggat hela dagen och jag hann även med en väldigt rask power walk. Var även duktig som diska, dammsög och städade köket.
Är lite sur på min steg räknare som inte vill funka. Helt omöjligt att jag bara har gått 2034 steg idag. Grr... Ska ha den på mig imorn mer och se om jag kanske går färre steg då haha.

I natt ska jag ha ljudet på telefonen på iaf "DET" skickar sms. Hörde inte hans 2 som "DET" skickade mellan onsdag och torsdag. Förlåt. Dåloig stil av mig att inte svara samtidigt dålig stil av dig att inte svara på något idag.

Ska stänga ner datorn nu och ta panodil ihop om att huvudvärken försvinner och sova. Vi hörs imorn kära läsare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0