Plugga lite mer

Då var man hemma igen. Usch har haft en dålig dag i skolan eller ja det gick inte alls bra på mitt matte prov. Först skrek läraren sen blev det helt tyst och vad gör sig inte påmind då förutom min Tinnitus. Så jag tappade koncentrationen helt men, det är bara att läsa mer på det och gör bättre ifrån sig nästa gång.
 Fast är det inte så att man först blir lite deppig över att man inte klarade det men, sen tar man nya tag?

Nu ska jag iaf börja plugga till nästa prov som äger rum redan imorn eftermiddag. Etik! Det är 5 kapitel som ska läsas och det är inte super lätt men, jag ska klara det provet. Känns bra om jag klara ett av alla mina prov denna veckan. Haha jag kan ju räkna ut sannolikhets läran.

Imorn ska jag skriva kontrakt på lägenheten. Äntligen är den min.

Fast än så länge så ska jag fortfarande plugga hörs lite senare tror det blir en långa natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0