Då äger man en Bostadsrätt

Nu äger jag en bostadsrätt. Det känns helt sjukt. Trodde då aldrig att min första riktiga lägenhet skulle bli en bostadsrätt. Oki det är inte min första lägenhet på det sättet utan min första lägenhet med mitt namn på dörren. Jag kan inte fatta att jag nu äger lägenheten som jag har hyrt i andra hand.
Så innan det var dax att städa och skriva kontrakt på MIN lägenhet passade jag, pappa och farbror Ture på att fira med en fika uppe på fiket. Det blev en mumsig kladdkaka med en hjärtformad maräng (såg lite ut som en rumpa) haha.


Tobbe gillar min blogg så mycket så han showar gärna till det extra mycket bara för att vara med. Hmm... Ja klart att Tobbe ska få vara med i min blogg. Han precis som alla mina underbara vänner är en del av mitt liv och de ska ju synas i min blogg då.
Tobbe gör 2 varianter - "I´m a rockstar" och Tobbe goes Lena P.H. Vilken tycker ni bäst om?





Kommentarer
Postat av: kusin Lina

Oj! Äger du en lägenhet??? Men ska du bo där hela LIVET då?

2009-03-25 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0