Svar på kommentar

Innan jag säger god natt och hoppa ner i min säng tänkte jag svara på en kommentar från min kära kusin Lina.

Som jag har skrivit innan har jag nu köpt lägenheten som jag innan hyrde i andra hand. Detta gjorde jag för att i längde blev det billigare att äga lägenheten än att flytta för att senare hyra en lägenhet. Den summan jag fick betala för min lägenhet får jag snabbt igen. Efter som att jag trivs så otroligt bra i min lilla lägenhet hade jag absolut ingen lust att flytta här ifrån. Vill inte flytta hem till mina föräldrar för att senare hyra en annan betydligt dyrare lägenhet. Jag kan inte bo billigare än vad jag gör nu förutom att då kanske flytta hem men, den tanken finns inte ens i närheten.

Så om jag ska svara på min kära kusin Linas fråga (som att hon inte har någon blogg jag kan skriva svaret i längre) så; Nej jag ska inte bo här hela livet. Lite svårt att trycka in en man, några barn och heslt en hund med i denna lilla lägenhet. Du har verkligen ingen plats där du kan vara ensam om man nu inte vill låsa in sig i badrummet hela tiden.

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att min huvudvärk försvinner till morgondagen får då ska jag och Becca iväg och simma på förmiddagen.

Så god natt mina söta läsare hoppas ni får sova gott och får ni inte ro får ni ligga där och glo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0