Sunshine and Barbeque

Oj vilken härlig dag jag har haft. Tyvärr blev det inte någon runda nere i Skäralid men, jag har busat med barnen och Sanna hela dagen. Vi tog en promenad nere i byn istället. Allt är bättre än inget. Ute har jag varit hela dagen. har haft tankarna på helt fel ställen och har inte tagit några bilder alls idag.

Nu ska jag in i duschen och fixa till mig lite inför kvällen. Tydligen så ska vi till G och grilla eller Becca bjöd med mig. Alltid trevligt. Jag ska inte grilla för jag är inte alls hungrig idag. Ska bli trevligt att träffa lite kompisar har itne blivit så mycket nu på vinterhalvåret.

Nej det var ju den där duschen som jag skulle besök. Vad ska ni själva göra ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0