Sunny Friday

God morgon Sunshine!

Det är fredag idag och strålande solsken. Dagen ser ut som så:
Först ska jag snabbt städa av i LGH innan det blir duschen och göra sig i ordning. Sen har jag bestämt mig för att vara ute hela dagen idag. En lång promenad lockar i vår vädret sen sitta hemma hos mamma på trappan läsa min bok eller kanske rent ut av plugga lite men, ute ska jag vara.

Pappa och jag ska åka iväg och kolla om Farbror Tures stuga står kvar. Den gamla stugan som ligger där uppe hade tydligen börjat brinna igår och om jag har förstått det rätt så brann det ganska bra. Var riktigt många brandbilar där uppe. Är glad att min bror var hemma framför tvn i trygg förvar.
Fast jag är väldigt stolt över min bror så är jag varje gång det är utrykning orolig över honom. Det värsta är nog när det brinner. Man vet ju aldrig vad som kan hända då.

Oj klockan tickar iväg och jag vill gärna ha hunnit städat klart till middag. Så dax att börja. Vi hörs under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0