Studiebesök Högskolan

Efter att ha plockat undan i LGH, packat väskan inför morgondagen och satt både kameran och ipoden på laddning är jag fortfarande hur pigg som helst. Vet att jag borde ligga under täcket nu och drömma om kärlek och sommar men, det går inte.

Imorn ska jag på en liten utflykt med skolan. Ska nämligen till mitt älskade Halmstad på studiebesök på högskolan. Har redan varit på högskolan några gånger men, nu följer jag bara med för skoj skull. Roligt att göra något annat som inte är plugg eller jobb.
Ska kolla in lärar programmet sen vet jag inte mer vad vi ska titta på. Ska gå med mitt glad gäng - Maria, Fanny och Ann-Sofie ( hoppas bara A.S är bättre till imorn). Så det blir en hel dag i Halmstad imorn och det bäst allt är gratis!

På fredag fyller även min stora storebror år eller har bara en! Han fyller hela 31 år. Oj vad gamla vi börjar bli. Kommer ihåg när min bror var 15 och körde moppe på Kreta. Nu har han bode hus, sambo volvo och MC. Tycker itne alls det var länge sedan jag sprang runt i en ishall och hejade på hand lag. HEJA HEJA Tyringe!
Ja det var tider det.

Jag tänkte jag skulle blogga lite från mobilen imorn men, det verkar inte funkar för inget av det jag har skickat in i dag har kommit upp så ja det sket sig. Istället bloggar jag direkt när jag kommit hem imorn och bjuder på massor utav bilder från min lilla utflykt.

Måste försöka sova nu. Sov så gott mina kära läsare!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0