Powerwalk och studier

Känner verkligen att jag har fått lite gjort idag. Var en smart idé att ta med tvätten och högskoleboken till mina föräldrar. Samtidigt som jag satt och väntade på tvätten skulle bli klar kunde jag kolla igenom boken utan att bli distradherad av annat. Gick riktigt riktigt bra. Tänkte att jag skulle göra övningsproven igen nu ikväll.

Hade faktiskt tänkt att ta en promenad snart. Skönt att komma ut lite och fått rensat huvudet. Ska även diska och dammsuga av lite fort innan jag sätter mig framför böckerna igen.
Det är itne lika kallt ute ikväll som det var igår. Så det ska faktiskt bli skönt med en promenad. har inte kommit upp i min steg idag tyvärr men, har haft annat som jag måste tänka på. Så fort det har lugnat ner sig lite blir det fler och längre promenader.

Nu ska jag ut och ta en powerwalk på 40 minuter hoppas jag på iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0