Mycket ska göras

God morgon!

Vaknade på strålande humör fast jag är lite orolig över läkarbesöket imorn. Hoppas det inte är något.
Idag har jag lite och göra vilket både har sina för och nackdelar. Lovade min läkare igår att jag ska stressa ner.
  • 10:00 fika med en vän.
  • Hem och plugga
  • 12:30 jobba ett par timmar
  • Hinna med en promenad
  • Plugga igen.
  • Mellan allt det där ska jag hinna med att ringa till Sia och några till viktiga samtal.

Måste verkligen plugga mycket denna veckan som att jag ligger så mycket efter. Har 1 bokanalys som ska vara inne på måndag, ett prov som ska göras på tisdag eftermiddag och en uppsats som jag inte ens har på börjat. Så ja det blir mycket pluggande denna veckan och jag har fullt i kalendern denna veckan så får trycka in mitt läsande mellan mina lediga stunder så blir inte så mycket ledigt. Jag som skulle stressa ner. Hmm.. blir nog svårt

Nu måste jag skynda mig känner att jag är lite sen.

Kommentarer
Postat av: kusin Lina

Jag kan göra bokanalysen åt dig om du vill... Brukar roa mig med att analysera böcker som jag inte har läst. Lovar att du skulle få högsta betyg!

2009-03-04 @ 11:50:10
URL: http://kooworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0