It´s a sunny day

Idag känner jag för att gå en riktig lång promenad i vår nationalpark. Det ser ut att vara riktigt skönt väder och då ska man passa på att njuta. Man vet ju aldrig med detta väder det kan ju ändras så fort.
Så en lång promenad nere i Ravin för att sedan gå upp mot Kopparhatten och nej igen låter som en perfekt runda idag. Ska se om jag kan får med mig någon. Lite roligare att ta promenad med någon än att gå ensam.

Först ska jag gå in i duschen och gör mig ordning sen plocka lite här hemma innan jag ger mig ut i vårvädret.
Känner på mig att detta kommer bli en bra dag. En underbar dag utan någon som helst stress eller några måsten. En dag som jag önskar alla dagara var.

Idag följer givetvis min kamera med under hela dagen och jag hoppas att jag hittar massa vårtecken.

Ni får ha en bra dag så hörs vi under dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kusin! Ska du till Kristianstad imorgon? Jag är här! Telefonnummer 070 44 888 62 har jag

2009-03-18 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0