Gör mitt bästa

Snart dax att åka in till skolan. Oj vad nervös jag är inför detta prov. Känns så svårt att plugga till det och jag ska verkligen göra allt jag kan för att klara det. Ska intala mig själv att jag kan detta och jag klarar av detta.
Jag ska verkligen göra mitt bästa.

Ute skiner solen fortfarande och jag vill mer än gärna ut i det sköna vädret på en lång promenad men, den för allt vänta. FInns viktigare saker att göra idag tyvärr. Kanske hinner med en liten runda senare ikväll. Det beror på lite hur kvällen blir.
Man blir på ett sånt underbart humör när solen lyser. Nu längtar jag till jag kan springa i gräset barfota och gå runt i shorts och linne.

Nu ska jag iaf gå hem till pappa och äta lite lunch sen blir det skolan därefter. Vi hörs ikväll.
Ta vara på alla de soliga dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

det är ju så... när solen kommer fram och det blir ljust ute och då vill man inte se murrig och hösttråkig ut! Jag längtar till våren, alla glada färger =)

2009-03-24 @ 17:43:44
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0