God morgon Fredag

God morgon!

Natten har varit lång men, huvudvärken är borta.
Har nu på morgonen varit ute och tagit en power walk på 40 minuter, Väldigt skönt med lite frisk luft såhär på morgonen.
Nu blir det slappe framför tvn tillsammans med mina knäckemackor och jordgubbs smoothie.

Idag blir det fortsatt pluggande. Ja, jag vet jag pluggar mycket nu. Fast nästa vecka blir det mindre plugg här i bloggen.
Ska kanske fika med Susse och sen ska ajg till systemet och Väla med min teammate Becca.
Ikväll blir det en lugn kväll med mycket slappande och avkopplande.

Nu ska jag fortsätta mitt slappande i soffan innan det är dax att göra sig i ordning. Ni får ha en bra dag. Självklart hörs vi under dagen.


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Det där såg gott ut =)Fast jag inte gillar tomater!



Ja, vi får absolut peppa varandra! vet du? Jag har varit ute och sprungit flera gånger i veckan nu och är jättestolt över mig själv. Det var flera år sen sist. Jag var visserligen helt död, första gången, men det har redan blivit bättre =)



Vad brukar du träna?

2009-03-29 @ 18:22:09
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0