Galenskap på Halmstad högskola

Har haft en riktigt rolig och trevlig dag på högskolan i Halmstad. Var och lyssna på lärarprogrammet och sjuksköterska programmet. Att läsa lärare de tidigare åren lockar mer och mer. Programmet verkar riktigt roligt ocxh lärarna bra. Klasserna är inte så stora vilket är bra som att man får en bättre kontakt med lärarna och klassen.
Jag följde med Kenny på sjuksköterska programmet med och följde med på en rundvandring och kollade olika undervisnings salar.

Maria låg på spikmmattan med några såndära stenar på sig och Kenny slog. Go kenny Go Kenny. Det var väldigt roligt. Några snubbla i trappan och jag skratta (skadeglädje). Fanny vann en Halmstad University tröja och... Fanny åker på toan. Snacka om tur. Varför kan aldrig jag vinna, Vi använde Kenny som en liten tjuv (mest Maria) Som hade med sig allt möjligt hem - Klubbor, pennor, dumle och kapsyl öppnare. kenny tyckte det var hett på leggings på killar så ja han får nog köpa ett par. :P

Stämmningen var bra från det vi gick på bussen i Klippan till det vi steg på bussen i Halmstad, satte oss ner och tröttheten slog in. Hög volym på Ipoden, benen på sättet och lutandes mot både fönstret och sätet somna jag nästan. Var väldigt skönt att att blunda och vila hela vägen hem.





Nu ikväll ska jag inte göra så mycket. Ska bort till storebror som fyller år i dag och lämna över en liten present och fira han lite sen hem och kolla film och bara ta det lugnt. Är helt slut efter denna dagen så tror jag behöver en lugn kväll och sen få sova ut riktigt imorn bitti.

Vad har ni gjort idag och hur ser planerna ut för kvällen?

XoXo

Kommentarer
Postat av: maria

Hallå tjejen / Bilderna blev bra .Tack för en underbar o tokig dag.Kram

2009-03-06 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0