Full fart fredag

Nu börjar jag bli lite trött på vintern som hela tiden kommer tillbaka. När man ser vårtecken och börjar känna varmen i ansiktet ja då är det dax igen - Snö. Nu vill jag ha vår.

Idag har jag lite att göra och lite att se fram emot.
  • Fixa pasta sallad till ikväll.
  • Åka in till Klippan och se om jag hittar en klänning till ikväll.
  • Fixa med köttet och kycklingen som ska läggas i marinad.
  • Städa av lite i LGH.
  • Ha en liten snabb SPA stund innan gästerna kommer.
Kvällen bjuder på utgång med Becka och Tove i Helsingborg. Ska bli väldigt kul. Så sa vi att vi skulle ha lite mat och se innan så jag ska göra lite pastasallad och lite annat tilltugg. Så det blir ju en liten tjejkväll.

Nu ska jag hem och äta frukost. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0