En vanlig tisdag

Tisdag idag och jämn vecka = Sista lektionen på teckenkommunikationen. Lite trist men, samtidigt ska det bli skönt med en kurs mindre. Inte för att den har varit så svår och jobbig men, jag har så mycket annat att hinna med.

Idag ska vi montera ner min loftsäng och i natt ska jag få sova i min säng. Så underbart det ska bli att få sova i en riktig säng är såå trött på att sova på en skum madrass och det blir sjukt varmt där uppe med. Tänk bara i sommar kommer vara rena rama bastun där uppe.
Jag MÅSTE även till jobbet och fixa med mina tider denna månaden. Har varit lite slarvig och skriva upp vem och när jag har har jobbat. Så ska fixa det med innan jag måste köra till skolan.
Först och främst ska jag hem till mamma och hämta bilen. Sen blir det lunch med Susse.
Idag hoppas jag verkligen på att jag får mitt Visa kort som jag beställde för snart 2 veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

tack =) Igår var det jätteskönt att springa, solen värmde, nästan så man trodde att det var försommar =) Jätteskönt att springa iaf! har förbättrat min kondition och märker att jg redan nu orkar mycket mera och när jag ställde mig på vågen i morse har jag faktiskt minskat i vikt =)



Nu är jag jättepeppad, verkligen! Är supersugen på att springa nu =) Jag ska köra ren fettförbränning i en månad och sen bygga upp muskeler =) Äter som vanligt, men minskar ner på kolhydrater! Jag älskar mat, så det där med att inte äta är inte min grej! =)

2009-03-31 @ 13:02:14
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Igår var det faktiskt riktigt soligt här i Linköping, men idag är det blåsigt och mulet! känns som det kommer regna vilken sekund som helst. vilken tur att jag var ute och sprang igår! =)



Ska du få en ny säng, va härligt! Vi vill oxå ha en ny säng, men får vänta med att köpa allt sånt. vet ju inte vart vi kommer att bo om efter sommaren!



Jag är egentligen dålig på att äta, men måste verkligen se till att äta vid bestämda tider nu om det är här med tränignen ska gå vägen. Jag äter inte onyttigt, men jag älskar mat och det är så svårt att låta bli mängden!

2009-03-31 @ 15:45:21
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0