En trevlig kväll hos Gustaf

God morgon!

Sitter och kollar efter solen men, den är tyvärr lite svår att hitta nu på förmiddagen.
Är precis klar och ska snart cykla hem och hämta bilen. Becca och jag ska ut och se om vi kan hitta några skor till mig.
Sen hoppas jag att jag hinner plugga lite innan det är dax att gör sig snygg inför kvällen. Precis! Ikväll blir det utgång igen med Becca. Alltid kul men, just nu känner jag mig inte så laddad.

Gårdagen var trevlig och rolig. Alltid trevligt att träffa lite folk. Lite trist att min vän Linda gick så tidigt men, hon skulle upp och jobba så helt förståligt. Nästan alla grilla utan jag och Tobbe. Sen bjöd Linda på en smarrig kladdkaka som smakade cocos och apelsin. Mums.
Vi blev även ett helt band med. Kim på trummor, Jimmy på gitarr, Gustaf på bas och Jag, Becca och Tobbe sjöng. Riktigt bra band undra om vi får några spelningar. Hmm... är lite tveksam till det.

Jag lägger upp lite bilder från kvällen när jag har kommit hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0