En såndära lista

1. Hur bor du? Bostadsrätt


2. Vad är din favoritefterrätt?
Panacotta


3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
Flyga


4. Hemmafest eller utgång?
Gärna både och.


5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
Nej


6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
Ja men, det kan jag ju inte berätta.


7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
Mer kläder.


8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
Min hund Emma


9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
Samhälle


10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
Vill inte vara känd


11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Ser alltid nuet.


12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Vet faktiskt inte


13. Har du gått på en blind-date nångång?
Ja!


14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
Ja det har jag haft och tyvärr så sitter de fortfarande kvar hos visa.


15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Daughtry - Over you


16. Pratar du i sömne?
Ja.


17. Vad hade du helst velat få i present?
Just nu lockar en resa till värmen.


18. Är du ärlig när du bloggar?
Ja det är jag!


19. Har du vunnit pengar någongång?
Ja faktiskt men, nu lyser den med sin frånvaro


20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
2 tror jag


Alltid roligt med listor. Då får ni reda på lite mer onödig fakta om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0