Becca har ordet

Lova min party pingla Becca att jag skulle skriva om hennes irritation över Klippans simhall i min blogg.
De lägger ner fler miljoner på att den ska vara fina och fräsch sen när  VI - jag och Becca ska dit och simma nej då har de inte öppet på förmiddagarna. De har öppet 2 timmar på morgonen 06:00 - 08:00 sen är det stängt fram till 14:00-20:00.
Grr... Så kan man ju inte göra antingen har man bara öppet på eftermiddagarna eller hela dagen.

Becca var väldigt arg och jag antar att VI aldrig kommer att simma i Klippans nya simhall. På torsdag blir det simning i Perstorps simhall. Där jag för övrigt vann min allra första simtävling.
Tänk så fint vårt lilla utomhus bad hade blivit om de hade kunnat lägga lite mer pengar på den.

Jag förstår absolut varför Becca är arg

GRR...

Kommentarer
Postat av: Becca

Klockrent inlägg! ;)

2009-03-24 @ 21:57:45
Postat av: Linda

haha jag blev arg medan jag skrev det när jag kom att tänka på hur fint vårt lilla bad hade kunnat bli. lite palmer och rutchekannor så roligt

2009-03-24 @ 22:01:40
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0