1 Mars

Hela eftermiddagen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa. Tillsammans har jag och mamma gjort pajer och bakat tårtan. Bror + Sambo kom förbi med Assan och jag fick Ben & Jerry glass som tack för att jag hade passat Assan. Mamma bjöd på mat och jag blev riktigt riktigt mätt. Ni vet så där äckligt mätt så man mår dåligt men, vad gör man när det är såå gott?

Nu ska jag fortsätta plugga till Etik provet som jag har imorn. Har pluggat en hel del hemma men, inte tillräckligt. Det är inte alls enkelt att plugg till ett prov i Etik och livsfrågor som att det mesta dels handlar om hur man själv uppfattar livet och vad du tycker är rätt och fel. Så jag får ta det jag tycker är viktigast och hoppas på att jag klarar det.

Under kvällen hoppas jag även på att jag kan bjuda er på en ny utmaning från kusin Lina. Ska se hur mycket jag hinner.
Fast innan dess tillbaka till Etik boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0