5 dagars uppdatering

Som att min uppdatering har varit vädligt dålig sedan i fredags får jag nu ta allt på en gång.

Fredagen: Började väldigt tidigt med att jag körde och hämtade Susse och sedan pappa för att skjutsa honom till Knutpunkten i helsingborg. Efter att vi hade släppt av pappa blev det Väla och en lång shopping tur utan ai handla så speceillt mycket. (En tröja till mig och ett par solisar till Susse). Självklart luncha vi lite med. Denna gången blev det taco house. Där satt vi en stund och kollade på allt folk.
När vi hade tröttnat på Väla gick vår trip vidare till Familia och Mcdonalds. Det blev 2 stycken av deras nya Mcflurry (var). Vi mötte även upp Bex där men, det blev inte så mycket shopping där inte. Köpte en morsdag present till mamma. Vi var super trötta och orkade verkligen itne gå i flera butiker.

Efter lite vila hemma i lugna Ljungbyhed blev det lite inlines åkning med Sara och Camilla. Blev ingen lång runda kände av min allergi alldeles för mycket. Jag hade även bestämt att träffa mamma på Pizzerian på kvällen. Det slutade med att Susse, Camilla och Sara gjorde oss sällskap. Vilket var väldigt trevligt. Blev en tidig kväll för mamma men, vi andra stannade kvar.
Kvällen slutade med fest. Helt oplanerat hemma hos Sara. Slutade inte riktigt bra men, nu vet jag och det är jag glad över. (Det tar jag i ett senare inlägg när jag känner mig redo).




Lördag: Vaknade väldigt sent på lördag förmiddagen så det blev att stress i väg till jobbet. Var tvungen att äta lite med innan det var dax att skynda till jobbet. Var itne alls lockad till att gå och jobb men, fick ju se att det var dubbelt betalt denna lördag. Som tur var gick eftermiddagen väldigt fort och jag förberedde mig väldigt snart inför kvällens utgång. Stress Stress, jag gillar stress men, kunde itne riktigt stressa ner under kvällen. Så någon var uppe i varv hela kvällen. Det var en riktigt trevlig utgång. Hoppas vi kan göra om den snart igen och då utan all stress, tack.

Söndag:
Började inte alls bra. Mådde inte hundra. Det berodde definitivt inte på att jag var "fylle sjuk" för det blir jag sällan. Det var trots allt morsdag och jag skulle med mamma till Hässleholm för att fika med moster. En tradition som vi har börjat med. Först åker vi till mormor och morfars grav efter det besöker vi hembygds parken för att fika. Denna gången fick vi inga goda våfflor lite synd. Istället tog jag en räksallad, mamma och moster tog en räkmacka. Tyvärr tyckte jag itne alls den var god. Antagligen för att jag inte alls mådde bra men, åt den snällt ändån. På kvällen blev det grillning hos mamma. Sen hade jag en jobbig natt framför mig.

Måndag:
Vaknade upp och mådde så fruktansvärt dålig. Frös och var super förkyld. Jag hade fått hög feber under natten och halsen gjorde väldigt ont. Så jag fattade beslutet om att åka hem till dem medans hon jobbade. På det sättet kunde jag ha hundarna ute hela dagen och slippa ta en runda med dem. Oftast brukar man bli lite bättre på eftermiddagen kvällen men, jag kände mig bara sämre och sämre. Det värsta var att jag hade lovat att hämta pappa i Helsingborg. Som tur var körde jag inte och hämtade honom utan fixa skjuts och det var bra för jag hade aldrig orkat köra hela vägen in till Helsingborg och hämta honom.

Tisdag:
Idag vaknade jag upp och kände mig en aning bättre. Hade lovat mammas kompis att passa hennes lilla valp Olga. Hämtade Olga starx efter 9:30 sen åkte vi hem och busade med Skrållan och Wilma till 14;00. Stannde hemma hos mina föräldrar och åt lite mat innan jag fick skjuts av pappa hem.
Sen jag kom hem har jag städat, satt in papper i pärmen och skrivit in när jag ska jobba i kalendern.
Nu ska jag ta 2 panodil och nässpray innan jag kryper ner i sängen för att sova.


Imorn lovar jag att uppdateringen på Bloggen kommer att vara precis som vanligt. Hoppas även att jag har något att berätta och fler bilder att visa.

Ni får sova gott så hörs vi imorn.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0