Äkta vänskap

Vad är äkta vänskap?
Den frågan har jag frågat mig själv sen i lördags. Det jag fick höra i fredags fick mig till att bli väldigt arg och ledsen. Är glad att jag fick reda på det i fredags och inte i lördags kväll för det hade verkligen förstört min kväll.
Jag kommer inte skriva så mycket om det för att jag tycker att personen i frågan är så barnslig. Just nu vet jag itne om jag ska skratta eller gråta. Skratta för att han anser att allt är vårt fel och gråta för att jag trodde att vår vänskap var värd mer än så. Tydligen var den inte det. Tydligen hörde även jag av mig när det bara var fest.
Det roliga är att jag hörde verkligen av mig varje dag, Det var inte alls mycket fest. Mer umgås och ha roligt. Fast tydligen hade jag så fel.
"Din och min vänskap var inte".
Man säger att man ska ge lika mycket som man tar. Tydligen har jag enligt denna personen bara tagit och aldrig gett tillbaka. Kan det inte vara så att jag har gett men, aldrig fått tillbaka?
Allt är så klart vårt fel!
Så mina vänner/läsare ett plötsligt oväntad chock kan dyka upp när som helst, var som helst och från vem som helst. Glöm inte det. Ta vara på era vänner och glöm aldrig bort att ge lika mycket som ni tar.



Kommentarer
Postat av: Susse

Allt är vårt fel Linda!!! Bara så du vet. Han är inte frisk den människan!

2009-06-04 @ 08:13:38
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/
Postat av: Linda

Svårt att glömma att allt är vårt fel... Undra lite vad han bygger den anklaglesen på??

2009-06-04 @ 10:12:27
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0