Ordning och reda

Tänkte att jag skulle skriva kvällens sista inlägg. Jag har väldigt svårt att koppla av om jag har det rörigt runt omkring mig. Visst ibland är det väldigt stökigt men, det beror på att jag inte orkar städa undan. Ikväll kunde jag inte riktigt koppla av förrän det var städat och ordning i min lilla lägenhet.

Har ikväll varit hemma hos mina föräldrar och ätit lite mat. Det var väldigt trevligt och mysigt att sitta ute på vår altan och äta trots att det blåste. Pappa hade gjort bacon inlindad halloumi ost med basilika (grillad) som förrätt. Huvudrätten blev grillad karréskivor med ny potatis (färska potatis), bearnaise sås och sallad. Det var väldigt gott och jag blev så mätt.
Efter någon timme kom mina föräldrar tillsammans med 2 stycken hundar och hälsade på mig. Mamma fick en titta på gardinerna jag har lånat av Susse. De blev klart godkända. Vi diskuterade äen om vi skulle byta tv-bänken. (Mina är lite stor)


Vid 21-tiden blev det en lång promenad som jag varvade med lite löpning. Tänkte börja lite försiktigt med min löpning igen. Har inte sprungit på 2 veckor. Har även gjort 150 situps ikväll.

Innan jag ska lägga mig (vilket jag borde göra väldigt snart) ska jag spela lite The Sims. Berättar mer imorn varför jag ska upp tidigt och blir hämtad klockan 10 imorn. Nej, jag ska inte jobba.

Sov gott och dröm sött.
XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0