Stranden?

Sitter och lyssnar på Tomas Ledin på full volym och bara njuter av att värmen äntligen har kommit. För mig är det verkligen sommar när man hör Ledins låtar.

Idag blird et förhoppningsvis stranden. Har inte varit på stranden alls i år så jag hoppas på årets första dopp i havet idag. Känna sanden mellan min tår och höra vågarna skvalpa. Det är så tråkigt att man har lite mer än 4 mil till närmaste stranden. Jag älskar verkligen havet och stranden.
En härligt god sallad, litervis med vatten, en bok och självklart min ipod får följa med till dagens strand besök men, än så länge är det lite osäkert på hur det blir. Jag hoppas verkligen på stranden idag.
Ikväll vill jag komma hem med sand i väskan och en fin solbränna. Inte ytterligare en shopping påse.

Förresten ska jag lägga upp en bild på min fina klänning som jag köpte igår men, nu ska jag göra mig i ordning sen måste jag dammsuga här inne.
Ni får ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0