Glada Tisdag

Nu kan jag verkligen säga att jag har cruisat i Ljungbyhed. Körde hela 10km/h från Ljungavallen till green keeper skolan inne på flyget. Haha det var riktgit roligt! Tur att ingen såg mig från TFHS.

Nu har jag iaf varit och klippt mig. Så underbart skönt det är med en kort lugg igen. Topparna var väldigt slitna så hon fick klippa hela 3 cm på mitt långa hår. Usch vad det känns hemskt. När längden börjar bli bra så klippor man av några cm. Laura var väldigt snäll idag. Hon gjorde till med en frisyr på mig så nu är jag redo för fest. Jag köpte även Powder Up Texturizer från L´anza. Tack så mycket Laura. Nu kan jag både pudra håret och göra en enkel och slarvig frisyr i sommar.


Så här fin blev jag i håret.

När jag kom hem låg där ett brev på mattan och väntade på mig. Jag kände direkt igen handstilen och öppnade brevet med glädje. Det är inte ofta man får ett gammal hederligt handskrivet brev. Det var ett tack kort från min syster. Hon hade även skickat med en bild från när hon sprang STHLM Maraton. Haha så söt min storasyster är. Hon avslutar kortet så här:
" Du har väl hört att jag har sprungit maraton?"
Undra om det är någon som har missat det syster. Jag är en väldigt stolt lillasyster och du har även gjort mig väldigt taggad till att springa.

Brevet från min sytser. Visst ser hon väldigt glad och stolt ut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0