Ett halvt familjeliv

Nu har jag villa, volvo och vovve. Det som fattas för att få det där riktiga familjelivet är barnen och mannen i mitt liv haha.
Fram till på torsdag passar jag min brors sambos hund - Assan och bor i deras lilla söta hus på landet. Det känns lite konstigt att bo här men, det är så härligt här på något sätt. Mycket träd och väldigt stor trädgård. Vilket påminner mig att jag måste vattna blommorn där ute med ikväll.


Sen jag slutade jobba klockan 14 har jag hunnit med att sätta igång larmet till huset, pratat med minst 5 telefonförsäljare och haft en härligt underbar dag tillsammans med Susse. Anton och Assan.
Anton har busat lite med Assan och vi har fikat på gräsmattan, grillat lite kött och promenerat en kort runda. En  väldigt härlig dag med andra ord.
Ikväll ska jag och Assan bara ha en lugn kväll med massor utav mys. Äta melon, jordgubbar och till det dricka deras egna vatten. Jag ska läsa de sista sidorna i boken och kolla lite tv. Assan kommer nog fortsätta ligga under mina ben och morra lite på alla de ljud han hör.

Anton tycker det är mumsigt med massvis med onyttig fika.

Assan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0