Ett nytt kök planeras

När jag precis hade flyttat in i min lägenhet lovade jag er läsare lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig. Tyvärr har jag inte algt upp några bilder på min lägenhet som att jag inte riktigt har trivts i den. Jag älskar min lilla etta men, utseendet och möblerna är inte riktigt jag. Oki det är inget fel på möblerna heller utan mer på hur det ser ut.
Både badrum, hall och detta ända rummet jag har är renoverade men, inte köket. Köket är väldigt litet och man får bara plats 1 i det. Jag har ett väldigt litet Electrolux kylskåp, ingen frys och blå gamla skjut dörrar. Inga luckor här inte. Som att köket itne är renoverat känner jag att det är ett måste. Självklart skulle jag vilja göra vid det ända rummet och hallen med men, som sagt köket är ett måste.

Jag har funderat några dagar på hur jag skulle kunna tänka ha det i mitt lilla kök. Först och främst måste jag ha ett större kylskåp med en liten frys som inte drar så mycket el. Jag har även funderat på att ta bort mina skåp ovanför vasken och sätta upp hyll plan istället. Det gör köket mer luftigare och det känns större.
Det hade varit ett plus om jag hade kunnat få plats med mikron med i köket. Just nu har jag ingen mikro och jag känner inte behov av en heller men, för eller senare kommer jag sakna att ha en mikro,



Jag lovar att hålla er lite mer uppdaterade på vad som funderas och sker i min lilla etta. Just nu håller jag på att gör mitt ända rum mer mysigt och hemtrevligt. Med Susse till hjälp kommer nog snart se fler bilder på mitt mysiga lilla hem.

Oj, vad klockan var mycket tror att jag ska krypa ner under täcket nu. Det är en ny dag imorn med nya utmaningar. Än så länge är det ett besök hos frissan inplanerat. Sen hoppas jag även på en inlines tur med Susse.
Ni får sova gott och drömma söta drömmar så hörs vi igen imorn.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0