en stressig helg

Jag vet att både mitt bloggande och att lägga upp bilder här på bloggen har varit  extremt dåligt. Finns ingen bra ursäkt mer än att i helgen har jag knappt varit hemma. Har jobbat hela helgen. I lördags hade jag en delad tur så jobbade först från 7-13 sen blev det 16:30 - 21:30. Där efter blev det snabbt hem och byta om för att sedan köra till IP där LIF hade "grisfest" (dock ingen helgrillad gris). Sen körde jag in dem till stan och stannade med ett krav - köra hem senast 01:30. Vilket jag höll. Mycket folk ute och det var väldigt trevligt.

Efter max 3 timmars sömn cyklar jag till jobbet halvt sovandes. Är helt seg under hela förmiddagen men, vaknade till lite mer under eftermiddagen. Efter jobbet i går var det bara massa stress. Hem till föräldrarna, genomgång av huset och Assan hos min bror, hem till duschen och dammsugningen, sen hem till mina föräldrar igen för att äta lite mat och sista av allt tillbaka hem för att fixa det sista innan det var dax för sängen.



En fredag på Klitterhus. Jag gillar att känna sanden mellan min tår.

Älskar havet. Önskar jag bodde lite närmare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0