Lediga torsdag

Jag är ledig, solen skiner tyvärr är det lite blåsigt och dissigt ute men, varför ska det hindra mig? Ska alldeles strax gör mig i ordning, packa väskan och städa upp lite för att sen bege mig till "vårt" utomhus bad. Det är inte allt för roligt att bada där men, jag MÅSTE jobba på min bränna och kunna svalka mig så fort jag behöver det. Tror att alla som har varit där håller med mig om att det fattas leksaker, rutchkanna och massa annat bus i poolen. Tänk om de bara kunde sätta upp ett volleyboll nät hur kul man hade unant ha det. Det förstås om ingen förstör det lika fort som det kommer upp.
Så idag blir det badet. Ska försöka simma några längder eller iaf minst 10 och jag hoppas även på att jag kan spring en runda. Det är ganska praktiskt att ha motionsslingan intill friluftsbadet.

Har fått min lön idag. Hoppas jag på iaf. Har lite som jag behöver inhandla innan vi åker plus alla räkningar som ska betalas. Oki det är bara 3 stycken men, telefon räkningen är så hög så den täcker 2 haha.
Vad ska jag mer göra idag?
Jo jag måste verkligen göra rent akvariumet. Kommer inte ihåg när jag gjorde rent det sist. Usch vad hemsk jag känner mig mot mina stackars fiskar. Ikväll tror jag att det blir tjejkväll. Vet inte säkert för har inte hört något men, sist vi snackade så var det så det låg till.

Nu är det dax att fixa lite innan jag ska bege mig till badet. Tar med mig kameran och denna gången ska jag försöka ta flera bilder som jag kan lägga upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0