The Sims

Hej Bloggen!

Har inte haft så mycket att blogg om idag. Har mest suttit och spelat The Sims. Ja, jag vet. Är lite spel beroende men, man måste få klart huset och få mina Simare lyckliga. Jag vill såå gärna ha The Sims 3. Nu har jag The Sims 2 och Ikea.

Jag har varit hemma hos mina föräldrar en runda med. Jag och mamma tittade på Rasmus på Luffen medans pappa började renovera mitt gamla rum. Det känns verkligen så konstigt när de gör om i huset. I mitt flickrum ska de nu ha lite av ett bibliotek och i det mitt andra rum har de nu gäst rummet.

Ikväll händer inte så mycket. Ville väldigt gärna ut innan i veckan men, detta vädret är inte alls kul. Trots att solen skiner nu och det ser ganska så skönt ut ute har jag bestämt mig för att ha ytterligare 1 hemma kväll. Det betyder att jag har riktigt mycket att ta igen nästa helg.

Nu tänkte jag för en gång skull ta av mig mina mys kläder och byta om. Tänkte gå och hyra en film. Kanske blir det en liten promenad med ute i den friska luften.

Visste ni att jag hade glasögon?
Måste ha dem då jag anstränger mina ögon men, har aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0