ingen händelserik dag

Har tyvärr inte hänt så mycket idag. Åkte bort till badet en runda för att sola och bada. Det var så härligt att kunna gå ner i bassängen och doppa sig när man blev för varm. Jag borde egentligen sola min mage men, det blir alltid att jag lägger mig på magen så jag kan ligga och läsa. Nu är min bok sådär spännande igen som jag vill att den ska vara. Ddet är riktigt segt att läsa ett kapitel och inget händer. Det ända som inte var så bra med mina timmar på badet var att solen försvann i mellan åt. Inte alls roligt.

Efter badet blev det Klippan "City" med mamma. Köpte ett par shorts, en t-shirt och en väldigt söt och somrig klänning. Jag gillar verkligen att shoppa tillsammans med min mamma. Jag hittar så otroligt mycket mer då men, jag tror att det är dax för mig att börja våga mer och prova mer kläder som jag inte brukar köpa men, tycker är snyggt. Det kan ju bero på att jag inte trivs super i min kropp nu som jag är lite feg när det gäller att shoppa.

Har innan sagt att jag inte ska äta massa skräp mat men, vad gör jag ikväll? Jo, jag beställer in en hamburgare med pommes och till det dricker jag cola. Detta är inte alls bra. Så efter någon timme med dåligt samvete tog jag på mig min träningsskor och verkligen sprang (ganska så fort) hem till mina föräldrar för att ta på löparskorna. Oj vilken skilnad det är att springa i dem. Följde med på lilla "flygar rundan". Mina föräldrar gick och jag sprang intervaller. Efter min långa och tuffa löparrunda gjorde jag inte bara 150 situps utan jag slog till med 250.

Jag vet att jag inte kommer att gå ner kilovis denna sommaren men, har satt ett mål till min och Bex resa efter Bulgarien. Jag verkligen hoppas och önskar att jag har nått mitt mål då. Så nu är det verkligen dax att SKÄRPA sig. Äta lite sundare och träna lite mer.

Imorn är stranden vid Klitter inplanerad tillsammans med Bex. Någon mer som vill med så säg till. Blir det inte stranden ska jag och mina föräldrar på en liten utflykt. Vill så gärna göra något imorn. Blir galen på att bara vara hemma.

Tror bestämt att det är dax för mig att avsluta för idag och krypa ner under täcket. Känner mig inte så där jätte trött ikväll men, hade tänkt att jag skulle läsa lite med så jag snart kan börja på en ny.

God natt och sov gott
XOXO



Min bok, ipod och mobil. Så ser en dag på badet ut för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0