Mor och Dotter dag

God morgon måndag!

Ny vecka ny tag igen. Tänk att det redan är vecka 25 och att vi ska åkra om 2,5 vecka. Tider går verkligen så fort.

Om 1 timme ska jag och mamma på börja vår shopping runda. Första stoppet blir Klippan. Mamma hittar aldrig något på Väla så blir en tur dit. Efter det blir det Väla. Jag har några MÅSTEN som jag bara måste hitta. Känner att jag behöver lite mer sommar kläder i min gardrob. Min gardrob känns verkligen så otrolig tråkig. Tänk att ha obengränsat med pengar och köpa en helt ny gardrob och allt annat man vill ha utan att känna; Nej, det kan jag itne köpa alldeles för dyrt.
Mor och dotter dag

Det känns som det börjar bli lite stressigt och jag måste byta om, sminka mig och fixa håret. Vi vhörs när jag kommer hem och förhoppningsvis har jag lite påsar med mig.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0