"vill man vara fina får man lida pin"

Det har blivit ALLDELES för mycket onyttigt de senaste veckorna. Kanske inte så mycket snacks men, för mycket snabb mat. Vilket inte alls är bra för mig. Ska ju gå ner minst 10 kg till i vikt och det kommer jag aldrig göra om jag ska hålla på att äta onyttigt hela dagarna. Inte bara det att man går upp i vikt man mår faktiskt inte alls bra av att äta så onyttigt.
Så nu blir det ändring. Har blandat ihop någon Detox som jag ska dricka. Den är inte jätte god men, det är väll så att det finns ett ordspråk som lyder "Vill man vara fin får man lida pin" .  Sen blir det såklart många löparrundor, situps och några längder i simbassängen.
Det ska bli så skönt att komma igång igen på riktigt. Så ikväll är det sista kvällen jag ligger eller sitter och slöar i soffan.
Så nu säger jag Hejdå skräpmat och Hej nyttiga sallder.

Nu ska jag snart krypa ner under täcket och läsa lite innan det är dax att sova. Måste vara utvilad imorn så jag orkar jobba och sen grilla sig lite solen. Ska försöka ta lite mer bilder under morgondagen. Även min flaska med den goda och smarriga Detoxen får följa med mig till jobbet imorn.
Om detta dunkiar kommer jag lägga upp receptet om inte så lär vi upptäcka det och hitta på något annat och bättre.

Sov gott kära läsare. Vi hörs imorn någon gång.



Solnedgången en sen tisdagskväll i Ljungbyhed!
Tummen upp för sena sommarkvällar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0