rastlös & promenad

Alla som känner mig vet hur rastlös jag är. Jag måste verkligen ha något att göra annars blir jag lätt rastlös. Därför blev jag vädligt glad när Susse undra om jag ville följa med henne och Anton på en lång runda. Så jag kopplade hundarna och mötte upp Susse utanför mitt.
Anton var snäll som hjälpte mig hålla i Wilmas koppel. Det är inte alltid lätt att hålla i två hundar som vill åt två olika håll.
Vi gick som sagt en lång runda upp mot hätterna bort till spången och sen hem. Det var en härlig promenad och vi kom hem precis innan det började regna. Så man kan säga att vi hade tur med vädret haha.
 Samtidigt som vi var på promenad hade mitt billarm gått i gång. Det var väldigt skumt faktiskt. Allt var stäng och inget var tänt i bilen. Så jag undrar lite hur det kunde gå igång?
Efter vår promenad körde jag pappa till Skäralid. Det var något möte han skulle på. Som att pappa alltid ställer upp för mig var det min tur att ställa upp från honom.


Bild hämtad här.
Susse tog denna fina bild när vi vvar ute på vår promenad

Nu ikväll har jag varit lika rastlös som alltid. Var uppe en sväng hos Susse och kollade på "Hitta Nemo" med Anton och snackade lite. Fick låna ett par gröna gardiner av Susse som jag senare hängde upp hemma hos mig. Förutom det har jag gjort några flera armband och funderat på livet.

Börjar verkligen längta efter att knyta min löparskor igen. Ty värr är jag fortfarande inte riktigt kry från förra veckan. Är fortfarande förkyld och lite hängig. Jag gillar verkligen inte detta. Vill så gärna ut och springa.
Jag vet inte ritkgit var all denna överskotts energin kommer ifrån. Jag har alltid varit det lata barnet i vår familj. Kanske är det storasysters motivation som har smittat av sig lite till lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0