Shopping med mamma

Jag och mamma hade en väldigt trevlig och mysig "Mor och dotter dag". Som jag har skrivit innan var första stoppet Klippan där mamma skulle kolla lite. Vi åkte ifrån Klippan med vår första påse. Efter det spanade vi runt i lite butiker på Väla. Min mamma har sagt till mig; "Titta först köpa sen" Haha som jag följer det. Det blev även lunch. Mamma tog någon stark wok med jag åt Enchildas.

När vi båda hade laddat batterierna blev det en hel del shopping. Brukar alltid vara jag som handlar när vi är på Väla, vet itne vad som har hänt men, mamma var inte dålig på att shoppa heller idag. Så det blev en hel del påsar i bilen hem. Trodde inte vi skulle vara borta hela dagen. Lämnade lägenheten lite fter 10 och kom hem strax innan 16:30.
Det var en trevlig dag med mamma. Vi planerade även för att göra våra lite dags trip till Danmark.


Mina nya lila sandaler.
Me love


Efterlängtande jeansshorts


Härlig tunnika. Gillar speciellt detaljerna på den.


Ännu en tunnika.


Kärlek vid första ögonkastet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0