På tur

Har haft en väldigt trevlig och lat dag tillsammans med Susse och Anton.
Det började redan imorse (läs förmiddag) när Susse ringde och väckte mig. Det blev en liten promenad till parken där Anton fick bus lite på lekplatsen. Haha vilken liten busunge Susse har hihi. Är glad att jag får ha dessa två underbara personer i mitt liv ♥.
Efter busandet gick vi vidare till Hemköp där jag och Anton fortsatte bus medans "mamma" köpte mat. Följde med dem hem och hjälpte till att leta efter Antons favorit film - Memo. Blev lite prat innan vi både bestämde oss för att vi gör vid oss sen träffas vi igen.

Vid 14-tiden gick jag hem till Susse och åt lite rababer paj MUMS och busade med Anton. Vi sa ju att vi skulle ut och gå men, det lät nog bättre i våra tankar för att vi fortsatte att lata oss i soffan. När vi tog vårt förnuft till fånga tog vi oss runt vår gamla runda inne på flyget. Med ett långt break. Hihi.



Mor och son.

Vi träffade även min och Susse blivande man. Skulle vi dela honom eller?
En bra man som inte klagar eller säger för mycket på våra inköp.
Nackdel; tror dock inte han tjänar så mycket pengar.
Attans!



Kärlek


Coolare kille får man leta efter. Här med både pilot briller och mobil.



Kommentarer
Postat av: Susse

Haha.. vilket härligt inlägg:D

Ja, vi delar på mannen. Han räcker väl till oss båda:) hihi

2009-06-14 @ 20:55:06
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/
Postat av: Linda

Haha... ja ett litet flummigt inlägg men, väldigt fina och roliga bilder♥

2009-06-14 @ 23:33:41
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0