Jag erkänner

Ibland är jag nog mer bortskämd än vanligt. Ja, Jag erkänner att jag är bortskämd och det är inget jag skäms över. Har alltid varit det så det är bara att acceptera. Idag skämde söta Susse bort mig med middag. Det är så både roligt och mysigt att umgås med henne och lilla Anton. Det blir alltid mycket bus med dem.


Susse bjöd på ugnstekt falukorv med ris och currysås. Det var verkligen smarrigt.


Så här ser min frisyr ut bakifrån. Väldigt slarvig men, fin.


Antons favorit film just nu är Memo (Nemo). Han kan titta på den om och om igen.

Tack så jätte mycket Susse för maten. Det var väldigt gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du skulle klippe sånn skikkelig über-kort:P



Ble bra=)

2009-06-09 @ 21:20:02
Postat av: Susse

Varsågod sötnos:)

2009-06-09 @ 21:30:10
URL: http://lillasyster1984.blogspot.com/
Postat av: Linda

Haha det var så gott får bjuda dig på något avancerat någon gång som inte är pasta haha

2009-06-09 @ 21:33:46
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0