Usch vilket väder

Hej blåsiga och regniga fredag!

Är verkligen glad att jag inte ska eller tar studenten idag. Usch stackare att springa ut idag. Jag hade turen på min sida att det var bra väder när jag tog studenten för sisådär 4 år sedan. Usch vad länge sedan det var jag sprang ut.

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Det reganar och blåser ute och jag känner inte alls för att göra något idag. Vill bara sitta inne och mysa framför massor av filmer men, tror tyvärr att jag kommer att bli helt crazy av att inte göra något annat än titta på film. Pappa behövde åka till Byggmax och handla lite funderar seriöst på om jag ska följa med. Inte för att jag är så jätte förtjust i Byggmax men, idag känns allt bättre än inget.
Ikväll har jag inga större planer. Hade varit ltie skoj att festa till det idag men, känner verkligen inte för att gå ut i detta vädret.

Nu hade jag tänkte att fortsätta se på "Mina Bästa år" och äta lite frukost. Vi hörs lite senare idag. Antingen blir det en hel del bloggande eller inget alls. Vi får se vad som händer.

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0